Registered in RSCI
Journal" Herald of KRSU", 2018 year, Tom 18, no 5, p. 163- 167. UDC 659.127.8
Information about authors:

Горина Ирина Владимировна – канд. ист. наук, доцент кафедры “Реклама и связи с общественностью” КРСУ, тел.: +996-312 432780, +996-555 900425, e-mail: gorina72@gmail.com
Першина Ирина Анатольевна – студент кафедры “Реклама и связи с общественностью” КРСУ, e-mail: dikiy_angel.91@mail.ru

СУВЕНИРНАЯ ПРОДУКЦИЯ И ЕЕ ЗНАЧЕНИЕ В ИМИДЖЕВОЙ РЕКЛАМЕ
Горина И.В., Першина И.А.
Abstract in Russian:

Рассматриваются различные подходы классификации рекламно-сувенирной продукции. Даются характеристики сувенирной продукции, позволяющие сформировать большую степень доверия у потребителя или сотрудника к компании.

Keywords in Russian:

сувенирная продукция; фирменные подарки; рекламные сувениры; классификация сувенирной продукции.

СУВЕНИРНАЯ ПРОДУКЦИЯ И ЕЕ ЗНАЧЕНИЕ В ИМИДЖЕВОЙ РЕКЛАМЕ
Горина И.В., Першина И.А.
Astract in Kyrgyz :

Рассматриваются различные подходы классификации рекламно-сувенирной продукции. Даются характеристики сувенирной продукции, позволяющие сформировать большую степень доверия у потребителя или сотрудника к компании.

Keywords in Kyrgyz:

сувенирная продукция; фирменные подарки; рекламные сувениры; классификация сувенирной продукции.

SOUVENIR PRODUCTS AND ITS VALUE IN IMAGE ADVERTISING
Gorina I.V., Pershina I.A.
Abstract in English:

The work considers different approaches of classification in the advertising souvenir products. The characteristics of souvenir products, allowing to form the big degree of trust for a consumer or employee to the company, are given.

Keywords in English:

souvenir products; brand-named gifts; advertising souvenirs; classification of souvenir products.

Copy the output according to GOST
Gorina I.V. SOUVENIR PRODUCTS AND ITS VALUE IN IMAGE ADVERTISING / I.V. Gorina, I.A. Pershina // Herald of KRSU. 2018. T. 18. No 5. S. 163- 167.