Registered in RSCI
Journal" Herald of KRSU", 2016 year, Tom 16, no 4, p. 28- 31. UDC 94 (575.2):659.1.01
Information about authors:

Прохорова Наталья Александровна – д-р ист. наук, профессор кафедры «Реклама и связи с обще-ственностью» КРСУ, архитектор, академик Академии дизайна Кыргызской Республики, тел.: (996-312) 313347, (996-550) 310596, e-mail: arh_prohorova@mail.ru

СОЦИАЛЬНО-ЭКОНОМИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ РАЗВИТИЯ РЕКЛАМЫ КЫРГЫЗСТАНА В 90-е гг. XX в.
Прохорова Н.А.
Abstract in Russian:

Рассматриваются этапы развития советской рекламы в 90-е гг. XX в. и экономические преобразования в стране, влияющие на рекламу.

Keywords in Russian:

экономика; реклама; услуги; преобразования; этапы развития; товар

СОЦИАЛЬНО-ЭКОНОМИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ РАЗВИТИЯ РЕКЛАМЫ КЫРГЫЗСТАНА В 90-е гг. XX в.
Прохорова Н.А.
Astract in Kyrgyz :

Рассматриваются этапы развития советской рекламы в 90-е гг. XX в. и экономические преобразования в стране, влияющие на рекламу.

Keywords in Kyrgyz:

экономика; реклама; услуги; преобразования; этапы развития; товар

SOCIO-ECONOMIC CONDITIONS OF DEVELOPMENT OF ADVERTISING IN KYRGYZSTAN IN THE 90s. XX CENTURY
Prohorova N.A.
Abstract in English:

The stages of development of the soviet advertising in the 90s. XX century and economic transformations in the country infl uencing advertising are considered.

Keywords in English:

economy; advertising; services; transformations; stages of development; product

Copy the output according to GOST
Prohorova N.A. SOCIO-ECONOMIC CONDITIONS OF DEVELOPMENT OF ADVERTISING IN KYRGYZSTAN IN THE 90s. XX CENTURY / N.A. Prohorova // Herald of KRSU. 2016. T. 16. No 4. S. 28- 31.