РИНЦте катталган
Журнал «КРСУ жарчысы», 2009 год, Том 9, № 6, Стр. 130-135. УДК 1: 37.012.1 (575.2) (04)
Автор тууралуу маалымат:

Какеев Аскар Чукутаевич – академик НАН КР, доктор философских наук, профессор кафедры философии науки КРСУ

ОСОБЕННОСТИ ФИЛОСОФИИ ОБРАЗОВАНИЯ В XXI ВЕКЕ
Какеев А.Ч.
Аннотация орус тилинде:

The author thinks over such actual theme of modern society as the perspectives of education and how it seems to him the process of education will develop according to some factors having an influence on it in future. The analysis of peculiarity of philosophy education is essential contribution to this deed.

Түйүндүү сөздөр орус тилинде:

образование, система образования, философия образования, история философии, университет, традиционное общество, техногенная цивилизация

ОСОБЕННОСТИ ФИЛОСОФИИ ОБРАЗОВАНИЯ В XXI ВЕКЕ
Какеев А.Ч.
Аннотация кыргыз тилинде:

The author thinks over such actual theme of modern society as the perspectives of education and how it seems to him the process of education will develop according to some factors having an influence on it in future. The analysis of peculiarity of philosophy education is essential contribution to this deed.

Түйүндүү сөздөр кыргыз тилинде:

образование, система образования, философия образования, история философии, университет, традиционное общество, техногенная цивилизация

ОСОБЕННОСТИ ФИЛОСОФИИ ОБРАЗОВАНИЯ В XXI ВЕКЕ
Какеев А.Ч.
Аннотация англис тилинде:

The author thinks over such actual theme of modern society as the perspectives of education and how it seems to him the process of education will develop according to some factors having an influence on it in future. The analysis of peculiarity of philosophy education is essential contribution to this deed.

Түйүндүү сөздөр англис тилинде:

образование, система образования, философия образования, история философии, университет, традиционное общество, техногенная цивилизация

ГОСТ боюнча чыгуу маалыматтарын көчүрүү
Какеев А.Ч. ОСОБЕННОСТИ ФИЛОСОФИИ ОБРАЗОВАНИЯ В XXI ВЕКЕ / А.Ч. Какеев // КРСУ жарчысы. 2009. Т. 9. № 6. С. 130-135.