РИНЦте катталган
Журнал «КРСУ жарчысы», 2008 год, Том 8, № 6, Стр. 22-27. УДК 627.09 (575.2) (04)
Автор тууралуу маалымат:

Осетров Е.С. – аспирант Международный университет природы, общества и человека “Дубна”

РАЗРАБОТКА МОДЕЛИ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛЕНИЯ ПОТРЕБНОСТЯМИ В СОЦИАЛЬНО-ЭКОНОМИЧЕСКИХ СИСТЕМАХ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ИЗМЕРИМЫХ ВЕЛИЧИН
Осетров Е.С.
Аннотация орус тилинде:

In the work questions and principles of development of marketing model of management are considered by needs of social and economic system on the basis of universal measures for maintenance of Sustainable development.

Түйүндүү сөздөр орус тилинде:

In the work questions and principles of development of marketing model of management are considered by needs of social and economic system on the basis of universal measures for maintenance of Sustainable development.

РАЗРАБОТКА МОДЕЛИ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛЕНИЯ ПОТРЕБНОСТЯМИ В СОЦИАЛЬНО-ЭКОНОМИЧЕСКИХ СИСТЕМАХ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ИЗМЕРИМЫХ ВЕЛИЧИН
Осетров Е.С.
Аннотация кыргыз тилинде:

In the work questions and principles of development of marketing model of management are considered by needs of social and economic system on the basis of universal measures for maintenance of Sustainable development.

Түйүндүү сөздөр кыргыз тилинде:

In the work questions and principles of development of marketing model of management are considered by needs of social and economic system on the basis of universal measures for maintenance of Sustainable development.

РАЗРАБОТКА МОДЕЛИ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛЕНИЯ ПОТРЕБНОСТЯМИ В СОЦИАЛЬНО-ЭКОНОМИЧЕСКИХ СИСТЕМАХ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ИЗМЕРИМЫХ ВЕЛИЧИН
Осетров Е.С.
Аннотация англис тилинде:

In the work questions and principles of development of marketing model of management are considered by needs of social and economic system on the basis of universal measures for maintenance of Sustainable development.

Түйүндүү сөздөр англис тилинде:

In the work questions and principles of development of marketing model of management are considered by needs of social and economic system on the basis of universal measures for maintenance of Sustainable development.

ГОСТ боюнча чыгуу маалыматтарын көчүрүү
Осетров Е.С. РАЗРАБОТКА МОДЕЛИ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛЕНИЯ ПОТРЕБНОСТЯМИ В СОЦИАЛЬНО-ЭКОНОМИЧЕСКИХ СИСТЕМАХ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ИЗМЕРИМЫХ ВЕЛИЧИН / Е.С. Осетров // КРСУ жарчысы. 2008. Т. 8. № 6. С. 22-27.