РИНЦте катталган
Журнал «КРСУ жарчысы», 2018 год, Том 18, № 10, Стр. 109-114. УДК 747.012
Автор тууралуу маалымат:

Рябов Оскар Раифович – PhD (психологические науки), доцент Казанского государственного архитектурного университета, главный эксперт III Института интеллектуальных интеграций, г. Вена, Австрия, тел.: +7 917 2909470, e-mail: oscar-ryabov@yandex.ru

ЦЕЛЕВЫЕ ОРИЕНТИРЫ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО БЕНЧМАРКИНГА В ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКЕ ДИЗАЙНЕРОВ
Рябов О.Р.
Аннотация орус тилинде:

Анализируются образовательный бенчмаркинг преподавания дизайна в Австрии, США и Германии, целевые ориентиры образовательного бенчмаркинга в преподавании дизайна, проблемы внедрения технологии образовательного бенчмаркинга.

Түйүндүү сөздөр орус тилинде:

образовательный бенчмаркинг; преподавание дизайна; образовательные практики; мировые тренды преподавания дизайна.

ДИЗАЙНЕРЛЕРДИ КЕСИПТИК ДАЯРДООДО БИЛИМ БЕРҮҮЧҮ БЕНЧМАРКИНГДИН МАКСАТТУУ БАГЫТТАРЫ
Рябов О.Р.
Аннотация кыргыз тилинде:

Бул макалада Австрияда, АКШда жана Германияда дизайнга окутууда билим берүүчү бенчмаркинг, дизайнга окутууда билим берүүчү бенчмаркингдин максаттуу багыттары, билим берүүчү бенчмаркинг технологиясын киргизүү көйгөйлөрү талдоого алынган.

Түйүндүү сөздөр кыргыз тилинде:

билим берүүчү бенчмаркинг; дизайнга окутуу; билим берүү тажрыйбалары; дизайнга окутуунун дүйнөлүк тренддери.

TARGETED LANDMARKS OF EDUCATIONAL BENCHMARKING IN PROFESSIONAL TRAINING OF DESIGNERS
Riabov O.R.
Аннотация англис тилинде:

The article analyzes the educational benchmarking in the teaching of design in Austria, the USA and Germany, targets of educational benchmarking in the teaching of design, challenges of introducing the technology of educational benchmarking.

Түйүндүү сөздөр англис тилинде:

educational benchmarking; teaching of design; educational practices; global trends in the teaching of design.

ГОСТ боюнча чыгуу маалыматтарын көчүрүү
Рябов О.Р. ДИЗАЙНЕРЛЕРДИ КЕСИПТИК ДАЯРДООДО БИЛИМ БЕРҮҮЧҮ БЕНЧМАРКИНГДИН МАКСАТТУУ БАГЫТТАРЫ / О.Р. Рябов // КРСУ жарчысы. 2018. Т. 18. № 10. С. 109-114.